Poznaj nas – KoKo Kamper stworzyliśmy dla Ciebie!

KoKo Kamper to spełnienie marzeń o podróżach – Twoich i naszych. Radość. Wolność. Przygoda. Niezależność. Ekscytacja. Właśnie dlatego pokochaliśmy kampery i przyczepy kempingowa, a potem założyliśmy wypożyczalnię KOKO Kamper.

KoKoKamper - kampery, przyczepy - o nas

Wypożyczalnia kamperów i przyczep kempingowych – jak to się zaczęło?

Przyczepy kempingowe poznaliśmy w Chałupach, jachty – na Mazurach. Ale gdy wybraliśmy się kamperem na narty w Szwajcarii, zakochaliśmy się w samochodach kempingowych i w tej formie podróżowania. Zrozumieliśmy, że kamper to nie tylko wakacyjny wyjazd, to może być przygoda życia, a nawet sposób na życie. W ten sposób powstała nasza wypożyczalnia przyczep kempingowych i kamperów pod Warszawą i Gdańskiem. Nasza specjalność to kampery luksusowe na wynajem, a teraz również przyczepy kempingowe.

Misja KOKO Kamper

Caravaning to wspaniała przygoda, ale dla wielu osób barierą wejścia jest cena zakupu kampera oraz niepewność związana z tą formą podróżowania, zwłaszcza przy braku doświadczenia. Gdy samu wypożyczaliśmy pojazdy kempingowe, zauważyliśmy, że oferty są nieprzejrzyste, trzeba długo czekać na kontakt, a stan techniczny części pojazdów pozostawiał wiele do życzenia. Chcieliśmy to zmienić! Nasza wypożyczalnia kamperów i przyczep kempingowych powstała, bo chcieliśmy się dzielić z Wami pasją do podróżowania kamperem. Znając od podszewki ten sposób podróżowania, chcieliśmy stworzyć taką wypożyczalnię kamperów, która w wyjątkowy sposób zadba o klientów i zapewni nie tylko nowoczesne pojazdy, lecz także poczucie bezpieczeństwa.

Wypożyczalnie kamperów i przyczep kempingowych – nasze doświadczenia

Sami wielokrotnie wypożyczyliśmy kampery i przyczepy kempingowe. Zdawaliśmy sobie więc sprawę, jakie oczekiwania mają klienci i przed jakimi wyzwaniami stają, zwłaszcza po raz pierwszy wyruszając w podróż kamperem czy przyczepą. Dlatego wybraliśmy pojazdy kempingowe – pewniaki i wyposażyliśmy je we wszystko, czego potrzebują miłośnicy nowoczesnego caravaningu. Zobacz nasze:

Kampery na wynajem
– Warszawa, Gdańsk

wypożyczalnia kamperów mazowieckie Polska

Przyczepy kempingowe na wynajem

Hobby 495 WFB

Dlaczego warto wynająć kampera czy przyczepę w KOKO Kamper

Dbamy o Twoją podróż! Twoja wyprawa, Twoja przygoda i Twoje marzenia są dla nas najważniejsze. A także Twój spokój i poczucie bezpieczeństwa. Prowadząc wypożyczalnię kamperów i przyczep kempingowych, stosujemy dobre praktyki, mamy nowoczesne, świetnie wyposażone pojazdy, przejrzystą ofertę i transparentne rozliczenia. Co jeszcze nas wyróżnia?

• komfortowe i funkcjonalne kampery i przyczepy kempingowe – takie, którymi sami chcemy jeździć i jeździmy
  • znakomita obsługa klienta – ekspresowo odpowiadamy na pytania online i telefoniczne
  • możliwość uzyskania szybkiej darmowej wyceny – bez żadnych zobowiązań
  • maksymalnie uproszczony proces rezerwacji – przy opisie każdego pojazdu oraz w zakładce Kalendarz rezerwacji łatwo sprawdzisz, które pojazdy kempingowe są dostępne i możesz dokonać rezerwacji online
  • wszystkie ceny na naszej stronie internetowej są cenami brutto, więc jako konsument od razu wiesz, ile zapłacisz. Jesteśmy transparentni i nie mamy nic do ukrycia. Wszystkie opłaty są jawne, zasady najmu określone w umowie, nie przemycamy niczego „drobnym druczkiem„. Cenniki znajdują się w opisie pojazdów oraz w zakładkach:
    Cennik wynajmu kamperów,
    Cennik wynajmu przyczep kempingowych,
    Cennik wynajmu busa.
  • słuchamy naszych klientów i chętnie odpowiadamy na wszystkie pytania. Podróżujemy od lat z dziećmi, bez dzieci, po Polsce, po Europie, do ciepłych krajów i na narty, więc jesteśmy w stanie podzielić się praktycznymi wskazówkami i doradzić optymalne rozwiązanie. Na blogu KoKo Kamper publikujemy artykuły o caravaningu, zawierające wiele przydatnych porad i informacji.
  • oferujemy wiele atrakcyjnych promocji na wynajem kamperów i przyczep kempingowych
    Sprawdź promocje!
  • gdy wynajmujesz od nas kampera czy przyczepę kempingową, możesz na nas  liczyć w każdej sytuacji. Nie zostawiamy naszych klientów w potrzebie. W razie jakichkolwiek problemów podczas podróży zapewniamy wsparcie – nie jesteś sam!

KOKO Kamper – czy się nam udało?

W 2021 mieliśmy tylko 4 kampery na wynajem, w 2024 roku mamy ponad 20 pojazdów kempingowych i oferujemy dodatkowe usługi, takie jak: sprzedaż kamperów używanych i przyczep kempingowych, zarządzanie pojazdem kempingowym w KoKo Kamper Flota, komis kamperów, zimowanie kamperów, hale dla caravaningu i inne. Zobacz poniżej, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić..

Sprzedaż
kamperów używanych

Sprzedaż używanych przyczep kempingowych

Zimowanie

kamperów

Hale modułowe |dla caravaningu

KOKO Kamper Flota
zarządzanie Twoim pojazdem

Oferta dla firm najem krótko- i długoterminowy, akcje promocyjne

Kim jesteśmy, czyli kto stoi za KoKo Kamper?

KoKo Kamper to firma rodzinna zrodzona z pasji. Współtworzą ją Jakub Kocjan i Michał Korczak.

Jakub Kocjan zespół Kokokamper

Jakub Kocjan

Szczęśliwy ojciec dwójki dzieci, który łączy pracę z pasją do podróży i aktywnego wypoczynku. Kocha narty, żagle, triatlon i wakeboard. W KoKo Kamper skupia się na marketingu i kontakcie z klientami. Dba o każdy szczegół, żeby klienci zawsze byli zadowoleni z usług. Oprócz KoKo Kamper współtworzy także firmę produkującą hale modułowe Halmod Grupa Heverc

Michał Korczak zespół Kokokamper

Skorzystaj z naszych doświadczeń i wybierz się w podróż marzeń luksusowym kamperem lub przyczepą! Zapraszamy!