ZARABIAJ NA KAMPERZE

KOKO Kamper Flota – zarządzanie Twoim kamperem

Kamper – własny kamper – to wolność, niezależność, przygoda. A gdyby tak zacząć na nim dodatkowo zarabiać? Według money.pl, umiejętne zarządzanie kamperem może Ci przynieść nawet do 40% z inwestycji*. To nie wszystko, bo luksusowy kamper jest niczym dzieło sztuki – jego wartość rośnie z czasem. Możesz na nim naprawdę nieźle zarobić. Poznaj naszą propozycję KOKO Kamper Flota!

Czym jest KOKO Kamper Flota?

Jeśli masz kampera i korzystasz z niego raz na jakiś czas, to znaczy, że większą część roku stoi bezużyteczny. W czasie, gdy nie podróżujesz, musisz go jednak gdzieś trzymać: w garażu czy na parkingu, i za to zapłacić. Z pewnością wiesz również, że długie postoje źle wpływają na wiele podzespołów, które psują się w nieużytkowanym kamperze. Te wszystkie problemy mogą zniknąć w jednej chwili, gdy zdecydujesz się na wynajęcie kampera do KOKO Kamper Flota. Będzie tam bezpieczny i zadbany, a jednocześnie możesz na tym nieźle zarobić.

Kamper to inwestycja

Na rynku jest wciąż zapotrzebowanie na nowe i używane kampery. Popyt na samochody kempingowe jest ogromny i stale wzrasta.

Samochody osobowe tracą po 3 latach od zakupu średnio 50% wartości. Zupełnie inaczej jest w przypadku kamperów, które po 3 latach od zakupu tracą na wartości zaledwie 10-25%. To oznacza, że, jeśli za kilka lat zdecydujesz się wystawić kampera na sprzedaż, możesz wziąć za niego sumę niewiele mniejszą od tej, którą wydałeś na jego zakup. Wiele osób jest zainteresowanych zakupem używanego kampera, bo nowe drożeją rocznie średnio o 8%.

Dodatkowo, jeśli, mając kampera, wstawisz go do naszej wypożyczalni KOKO Kamper Flota, to naprawdę nieźle na tym zarobisz: aż 80% kwoty za wynajem kampera trafia do Twojego portfela (nasza prowizja to tylko 20%). W tym czasie kamper nie straci na wartości i zwróci Ci się część kosztów inwestycji. Przez cały okres wynajmu, dbamy o Twojego kampera jak o własnego. Zobacz nasze propozycje!

* Dane procentowe pochodzą z portalu money.pl – zob. link. Nie stanowią one oferty handlowej. Z uwagi na brak możliwości przewidzenia zachowań rynku, nie dajemy gwarancji na dany poziom zysków.